Hotelmarketing

Hotelmarketing

Holthof, Christian
Mens & Maatschappij alg
9789044131284
Product is: Tijdelijk niet leverbaar
Voorraad Winkel: Nee
Levertijd: Onbekend


€ 46,20

 
Dit boek legt op een heldere manier de basisprincipes van hotelmarketing uit, geïllustreerd met talrijke hotelvoorbeelden. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van een projectmatig wetenschappelijk onderzoek van 2011-2013, waarin hotelmanagers en marketeers uit de provincie Antwerpen bevraagd werden over hun marketingbeleid. Dit onderzoek kaderde binnen de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.De publicatie is een nuttig naslagwerk voor studenten en voor decision makers in de hotelsector.Christian Holthof is Licentiaat Toegepaste Economische Wetenschappen, Master in Toerisme en Master of Business Administration (GGS). Hij nam meerdere malen deel aan het Professional Development Program van de Cornell University(School of Hotel Administration, Ithaca, USA). Hij doceert economische wetenschappen aan de opleiding Bachelor Hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.
No reviews

16 andere producten in dezelfde categorie:

Product added to wishlist
Product added to compare.

Deze website maakt gebruik van cookies

Wij maken op onze website gebruik van cookies.

Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring.