Content, 2e editie

Content, 2e editie

Waij, Antal de
Mens & Maatschappij alg
9789089656285
Product is: Tijdelijk niet leverbaar
Voorraad Winkel: Nee
Levertijd: Onbekend


€ 37,99

 

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Content! geeft antwoord op deze en andere vragen.

  • Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.
  • Geactualiseerde versie 2022.
  • Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht.
  • Met twee unieke extra's: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video's.

Trefwoorden: content zuurstof klanten marketing digitaal digitale online handleiding

No reviews

16 andere producten in dezelfde categorie:

Product added to wishlist
Product added to compare.

Deze website maakt gebruik van cookies

Wij maken op onze website gebruik van cookies.

Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring.