Achter God aan

Achter God aan

Tenney
Pastoraat
9789068230307
Product is: Leverbaar
Voorraad Winkel: Nee
Levertijd: 2-6 werkdagen.


€ 10,24

 
Wat zijn achtervolgers van God? (of - zoals wij de titel vertaald hebben - mensen die achter God aan zitten)

Een achtervolger van God is iemand met meer hogen dan hij of zij bevredigen kan. Achtervolgers van God zijn mensen die er zo sterk naar verlangen God te zien, dat zij het onmogelijke najagen. Ze hopen dat ze zelf gepakt zullen worden door Degene die ze achtervolgen. Een kind zit een liefhebbende ouder na totdat de sterke armen van vader plotseling de kleine achtervolger omarmen. De achtervolger wordt de gevangene, de achtervolgde gaat degene die vangt. Paulus zegt het als volgt: Maar ik jaag ernaar, of ik het ook grijpen mocht, omdat ik door Christus Jezus gegrepen ben. (Filippenzen 3:12)

Job was iemand die God achtervolgde. Hij zei: O, dat ik Hem wist te vinden. Ook David was er een; hij zei Mijn ziel smacht naar U - Door de hele geschiedenis heen vinden we sporen van mensen die God fanatiek achtervolgden: van Mozes de stotteraar, David de zanger en Paulus de reizende prediker, tot hedendaagse mensen als A.W. Tozer, Leonard Ravenhill en talloze anderen. Zij hebben een ding gemeen: een onverzadigbare honger om hun Heer te leren kennen. Dit zijn degenen die door hun onophoudelijk, vurig najagen van Christus belachelijk lijken in de ogen van anderen. Toch wordt hun honger pas gestild als ze eenmaal Zijn goedheid hebben geproefd en een glimp hebben opgevangen van het onzichtbare. Sluit je aan bij deze rij en wordt een achtervolger van God.

Wie weet, misschien ben jij ook wel zo iemand die dan door Hem gegrepen wordt/ Ik moet u waarschuwen voor dit gevaarlijke boek, Als u alles bij het oude wilt laten moet u niet aan dit boek beginnen! -Cindy Jacobs, medeoprichtster van Generals of Intercession Dit boek is niet bedoeld voor lafaards, maar voor hen, die bereid zijn onderweg te sterven, wanneer ze op zoek gaan naar God. - Ken Gott, Revival Now!, Sunderland, Engeland Ontmoet Tommy Tenney, die achter God aan is gegaan. Hij komt uit een familie van drie generaties predikers. Tommy werd in 1956 geboren en preekt als vanaf zijn zestiende. Hij is bij tien jaar voorganger geweest. Al meer dan 17 jaar heeft hij nu een reizende bediening die hem naar meer dan dertig langen voerde, en door bijna de gehele Verenigde Staten.

Tommy is een bekende opwekkingsprediker en is door God ingezet zowel om opwekkingen te beginnen als aan te wakkeren. Hij heeft wonderen zien gebeuren, maar wat nog belangrijker is, hij kent de waarde van intimiteit en nederige omgang met God. Zijn leven wordt beheerst door zijn streven om Gods tastbare aanwezigheid te mogen ervaren. Hij heeft een organisatie opgezet genaamd de God Chasers, de achtervolgers van God. Tommy en zijn vrouw Jeannie wonen in Louisiana in de Verenigde Staten en hebben drie dochters; Tiffany, Natasha en Andrea. Verder maakt een Yorkshire terrier. Little Romeo deel uit van hun gezin.
No reviews

16 andere producten in dezelfde categorie:

Product added to wishlist
Product added to compare.

Deze website maakt gebruik van cookies

Wij maken op onze website gebruik van cookies.

Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze cookieverklaring.